تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, | 14:9 | نویسنده : ati__va__moshi

 

مامان اجازه هست ابروهامو بردارم؟؟؟ نه

 

 

مامان اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟؟؟ نه

 

 

مامان اجازه هست اون لباس صورتیمو بپوشم؟؟؟ نه

 

 

مامان یعنی چی که همش میگی نه؟؟! من 14 سالم شده هااا

 

 

مامان: اه امین خفه میشی یانه؟؟؟

 

 

.............................................................................................................................

 

 

...........................................................................................................................

 

پسر:

 

 

دیروزداشتم نذری پخش میکردم

 


در یه خونه رو زدم یه دختره باز کرد

 


نذری رو برداشت و تو چشام نگاه کرد و با لبخند گفت

 


ایشالله هر چی حاجت داری بهش برسی

 


منم با لبخند در حالی که نیگاش میکردم گفتم

 


من فقط یه حاجت دارم

 


دختره در حالی که نیشش باز شده بود گفت

 


خوب چیه؟

 

 

منم یه کم مکث کردم و با لبخند گفتم

 


ازادی مردم مظلوم غزه!

 


نمیدونم چرا درو محکم بست و خدافظیم نکرد

 


فکر کنم اسراییلی بود

 

..........................................................................................................................

 

ویکتور هوگو میگه :

 



دخترااگه خوشگل تر بودن قطعا آرایش نمیکردن !!!

 



 

به منم ربطی نداره ویکتور هوگو میگه

 

..................................................................................................................................

 

من دارم شکست عشقی میخورم...!  :|

..

..

..

..

..

..


..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

کسی میل
نداره...!! ؟؟؟

 

 

                        خدا شاهده تنهایی از گلوم پایین نمیره ^_^

 

 

...................................................................................................

 

 

  اگه بنی ادم اعضای یکدیگرند مشخص کنید من

 

جیگر کیم...مرسی

 

.............................................................................................................

 

خانوماپرچمابالاخخخخخخخخخخخ

 

 

 

..................................................................................................................................................

 

 

جواب نامردی رو باید با نامردی داد...!

 

 

وقتی دوستـم پــارتــی میگــیره و منو دعوت نمی کنه
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منم خوب کاری می کنم زنگ میزنم به پلیس

 

 

..........................................................................................................................

 

 

 

 

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه

 

 

ببینم کجام داغون شده

 

 

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

 

 

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!

 

........................................................................................................................

 

 


داییم از سفر اومده بود، بهش گفتم

 


ﺗﺎﺟﺮ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﺎﺭﮐﻮﭘﻠﻮ ﺍﺯ ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﺧﻮﯾﺶ ﺑﺎﺯ

 


ﮔﺸﺘﻪ ﺍﺳﺖ ...

 


- ﭼﻪ ﺑﺮﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭﺩﻩ ﺍﯼ ﻣﺎﺭﮐﻮ؟

 



یهو برگشت گفت: ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺷﮕﻔﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ

 


زهرمار آﻭﺭﺩﻩ ﺍﻡ . :|

 


ﻣﮕﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﻗﺮﻭﻥ ﭘﻮﻝ ﮐﻒ دستم ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﻗﻊ ﺳﻮﻏﺎﺗﯽ ﺩﺍﺭﯾﺪ

 

.
پاشو برو تو اتاقت با این قیافِت شاسکول :|

 

 

 میگم تانکر اسیدو کجا پارک کردی بپرم توش شنا کنم

 

......................................................................................................................

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: