تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:, | 8:16 | نویسنده : ati__va__moshi

 

در عشق رویایی تو میسوزم

 


فشارسنگین احساسم تمام قلبم را می فشارد

 

 

دلم تنگ تنگ تنگ توست 

 


ازچشمانم مدام وبی دلیل اشک سرازیراست

 


دستانم یخ زده اند

 


دلشوره دارم 

 


 منتظرم 

 


گویی گمشده ای دارم که باید پیدایش کنم

 


بدون او آرام و قرارندارم 

 


همه می گویند درمانی ندارم جزتو  

 

     
عشق من

 


آمده ام تا مداوا کنی این درد بی درمان را  

 

 
ای مرهم تمام دردهای من

 


بـــــــ*اران

 

 

 


 

 

 

خاک بر سرِ تمامِ این کلمات



اگر تو از میانِ تمامشان



نفهمی من دلتنگم . . . !



.
.
.
میـان دِلتَنگی هایم باشی تا فَراموشَت نَکُـنَم…



تا به یاد داشـته باشَمَت…



تا بویـت را حِس کُنَم…



تا بِدانَـم که هَستی…



تَـمامِ دُنیام قَلبَمه…



دنیـام باشـه واسه تـو…



تا بِدانـی میانِ ثانیـه هایِ دِلتَنگیـهام تـو وجود داری….



فَـقَط تـو



.
.
.



رسم ” خوب ” ها همین است



حرف آمدنشان شادت می کند



و حرف رفتنشان با دلت چنان می کند



که هنوز نرفته،



دلتنگشان می شوی . . .



.
.
.
آرام بگیر دلم …



تنگ نشو برایش …



مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !



“چیزی بینمان نبوده”


 


.

.

 

 

 

 


به سلامتی دخترایی که ...


 

 

 

به سلامتی اون دخترایی که وقتی باهات میان بیرون خودشونن!



همونایی که مدل ماشینت یا داشتن ماشینت براشون مهم نیس!



چون خودتو میخوان نه چیز دیگه ای...!



همونایی که کتونی میپوشن چون براشون اختلاف قدشون باهات مهم نیس!



همونایی که انقده شعورشون میرسه میس نندازن و گدایی شارژ نکنن!



همونایی که کلاس الکی نمیزارن...!



نقش نمیخوان بازی کنن...!



آره!همین دخترا که حتی اگه خیلیم کم باشن

 

 

اما بازم دخترایی هستن که خیلی ارزش دارن!!!

 

 

 



 



اثبات دوست داشتن فقط حرف های عاشقانه نمی خواهد !

 


یک دل ساده می خواهد و یک دنیا مهربانی !

 


وقتی ثانیه های عمرت را خرج نگاه مهربانش کردی،

 

خرج خنداندن و شاد کردن دلش...

 


آنوقت عاشقانه ها می شود شانه هایت !

 


همانجایی که حاضرست جان دهت، وقتی که سر می گذارد...

 

 

 

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: